Pagina's

donderdag 28 mei 2015

Wedstrijdje??

Hoi hoi!

Mijn oog viel vandaag op een aantal cijfers.... 

En ik vroeg me ineens af.. wie gaat er winnen?? Op mijn blog (deze dus) heb ik nog 3 volgers nodig om aan de magische grens van 300 volgers, whoohoo! Maar, op mijn facebookpagina  (https://www.facebook.com/ErnaLoveToStamp) heb ik nog 5 likes nodig voor de magische grens van 500 likes. Een wedstrijd tussen Blogger en Facebook dus. smile-emoticon

En ik dacht: wie zou er gaan winnen? Doe een gok, en onder de goede gokkers verloot ik de
kaart die ik gisteren plaatste voor Stamping and Blogging!



Haha, ik ben benieuwd! 

Ik wens je een fijne dag!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Jouw FB pagina vond ik al leuk, ben nu ook volger van je blog, hier nog maar eentje te gaan nu!
    Blogging gaat winnen, hoe moeilijk kan het zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een mijlpalen zeg! Nou ik denk dat Facebook wint. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik zie net dat je nog maar 1 volger nodig hebt......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor facebook. Dat noemen ze een 'snel' medium, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Baie geluk met die 300 en 500, Erna!!! Sowaar 'n groot mylpaal!!!!
    Geniet die naweek!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!