Pagina's

vrijdag 26 juni 2015

Stamin'Up! Bloghop!

Hoi hoi!

Vandaag een bijzondere post: een Mini Bloghop post!




Deze bloghop is voor jullie, om wat voorbeelden te laten zien met nieuwe producten. We hebben als thema voor de bloghop gekozen voor Natuur. Nu is het thema van mijn blog deze week Bloemen, dus op mijn kaart zie je ook nog wel bloemen (beetje zoeken) :-)

De deelnemers van de bloghop zijn:


En dit kaartje heb ik gemaakt (klik op de foto voor een vergroting)


En nog een detail foto:


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de supermooie set Awesomely Artistic!

Ik had jullie voor zaterdag nog een bonus beloofd, die houden jullie nog van me te goed. 
Soms lopen er dingen anders en dan heb je geen uurtjes meer over....
En zaterdag zit ik een dagje met nóg meer Stampin'Up! fans lekker te freubelen en te kletsen.

Maar goed, hop nu maar lekker door naar het volgende blog:


En wil je de vorige nog eens zien dan klik je hier:



Veel plezier en tot gauw!
      
     

10 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje gemaakt met de set. Leuk initiatief de mini blog hop, ga de andere blogs gelijk bezoeken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Super mooi kaartje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    Ik hoop dat je nu niet 3 reacties krijgt van mij die allemaal op elkaar lijken, maar er ging wat mis.
    Ik vind je kaart super. De kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Erna. Ik zal deze set ook eens uit de kast halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geel en groen....oeh....niet mijn kleurtjes, maar ik vind jou kaartje toch helemaal SUPERDUPER gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, Erna!!!! Dit is ongelooflik mooi!!! Ek is mal oor hoe jy die agtergrond gestempel het die naaldekokers is pragtig!!!! Baie, baie mooi!!!!
    Geniet die Sondag!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh... leuke stempelset haha. Jouw variant is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!