Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Stamping and Blogging! Sketch 107

Hi!

Een nieuwe woensdag, en mijn tweede bijdrage voor Stamping and Blogging! 
Wow, wat is het leuk om met sketches te werken! 
Deze week hebben we een sketch met een "tag" er op, ik kreeg gelijk een idee om er een envelopje van te maken. Dat heb ik dan ook gedaan met het nieuwe envelope paper, dat iets dunner is dan normaal cardstock of designpapier. 
Gelijk maar nieuwe kleurtjes gebruikt: Watermelon Wonder en Tip Top Taupe.
Om wat accentjes aan te brengen heb ik ook een klein beetje zwart toegevoegd. 


In het envelopje heb ik een tag gestopt met daarop een gestempelde tekst. 


De bovenkant van de tag is met de tagtopper punch gemaakt, en daar heb ik een strik aan bevestigd:


Dit is de gebruikte sketch:


Het leuke is dat jij ook mee kan doen met deze challenge! 

Surf daarvoor naar het blog!

En neem een kijkje bij mijn collega's om te zien wat zij met de sketch gedaan hebben:


Fijne dag! 
      
     

10 opmerkingen:

  1. What an awesome pocket card Erna! I love the colors and the pullout tag is perfect! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. totally adorable card Erna and super great idea to turn the tag into an envelope

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ek is so lief daarvoor om met sketse te werk en jy het regtig goed gedoen met hierdie een, Erna!! Wat 'n oulike idee om 'n koevertjie met 'n tag in te maak - so slim!!!! Ek hou van die pragtige strik en die cute sterretjies!!!! Pragtig!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Leuke sketch ook!
    Misschien tot zaterdag. Als ik kom, kom ik alleen, Nelleke kan niet, helaas.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Don't you just love the Envelope Paper Erna. I love that it's thin and doens't bulk up the card and we can add adorable things like the cute little envie you created with it. Too Cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Leuke combi watermelon wonder en tip top taupe.
    Bedankt voor je kaart die ik heb gewonnen, hij lag hier vandaag in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun take on this weeks sketch, love how you made a gorgeous little pocket card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een geweldige kaart Erna! Hardstikke leuk dat ik hem van je mocht ontvangen voor mijn verjaardag! Dankjewel! HUGS and KISSES

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super clever with the little pocket! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!