Pagina's

woensdag 17 juni 2015

Stamping And Blogging Sketch 109

Hoi hoi!

Vandaag is het weer tijd voor een sketch van Stamping And Blogging! 
Mijn tweede mannenkaartje voor deze week!

Weer gemaakt met de set Guy Greetings. 
Voor de achtergrond heb ik weer gebruik gemaakt van de set Gorgeous Grunge.

(klik op de foto voor een vergroting)

Het labeltje dat er op zit heb ik gemaakt door het strookje 1 inch breed te snijden en vervolgens met de 1" circle pons het ronde gedeelte te ponsen. Toen met de 1/4" circle pons een gaatje gemaakt waar het lintje door kan. 


Dit is de sketch van deze week: 
En natuurlijk neem je ook even een kijkje bij mijn collega's:


Leuk als je mee wilt doen! Je kunt HIER het blog vinden!

Bedankt voor je bezoekje, een fijne dag!
      
     

6 opmerkingen:

  1. Fantastic guy card! Love your colors and the splatter behind your focal image is perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great Guy Card....I'm going to case this for my hubby for Father's Day. Thanks for the inspiration my friend. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna this card is beautiful - and just perfect for Father's Day

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pragtig, Erna!!! Ek hou van die grunge agtergrond en die swart en wit strepe!!! So 'n goeie gebruik van die skets!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!