Pagina's

dinsdag 2 juni 2015

Stampin'Up! ABC challenge letter "I"

Hoi hoi!

Zoals beloofd vandaag een tweede berichtje: 

Het is de eerste dinsdag van de maand! Dus, tijd voor mijn ABC Challenge! 
Kllik op de afbeelding voor de huidige Challenge:
Deze maand is de letter I aan de beurt. Ingrid koos het onderwerp Inkleuren. 

En jullie maakten met dat onderwerp hele gave kaartjes!
Kijk hieronder naar de bijdragen, en wat zou het leuk zijn als jullie het blog van de maakster even bezoeken en een reactie achterlaten? Wanneer je op de naam klikt, word je naar het betreffende blog gelinkt:






En als laatste mijn eigen kaartje:

lovetostamp stampinup sentimenten "you've got this"

Ik heb eerst de achtergrond gestempeld, waarbij ik de stempel eerst op een ander papier afgedrukt heb en daarna , zonder nieuwe inkt aan te doen, op dit papier afgedrukt heb. De afdruk wordt daardoor lichter van kleur. Daarna heb ik de bloem er in zwart overheen gestempeld. En vervolgens met blenderpen en inkt ingekleurd. 

lovetostamp stampinup sentimenten "you've got this"

Het zwart/witte touwtje kreeg ik afgelopen week bij een verpakt kadootje. En het past hier heel goed bij :-) De tekst komt uit de NL set "sentimenten". 

Volgende maand is de letter "J" aan de beurt. Sarah koos het onderwerp
Jongetje. Dus maak een jongenskaart, babykaart voor een jongen, of.... verzin iets leuks! 
Dat moet te doen zijn denk ik?? Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 6 juli a.s. 
Op 7 juli zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Ankie, jij mag voor de maand juli/augustus een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "K". (In de maand augustus houd ik een beetje vakantie)
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Fijne dag allemaal!

      
     

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zijn er gemaakt met de I. De letter J moet te doen zijn, moet toevallig nog kaartjes voor een jongens maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, geweldig dat ik mag ik kiezen voor de letter K. Ik ga eens even goed nadenken en bekijken wat ik ermee zou willen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ankie, met alweer een hele mooie kaart! Geweldig mooi ingekleurd hoor! Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik weer. Dit keer met het kaartje dat ik maakte voor de uitdaging van de Jongenskaart. Je vindt het kaartje hier:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2015/06/jongenskaart.html.
    Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo, die blom op jou kaartjie is pragtig, Erna!!!! Die kleur is lieflik en ek hou van die wit en swart strepe aan die linkerkant en die fraai koort strukkie!!!! Baie mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was leuk om er weer bij te zijn . De foto van mijn kaartje is wat wazig zie ik , maar ik heb me geamuseerd met het inkleuren en vandaag gaat het echt mooi weer worden ! Tot blogs ☆Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes zeg. En weer een leuk thema. Ik heb er al een kaartje bij gemaakt: http://moostlycards.blogspot.nl/2015/06/abc-challenge-jongetje.html
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn bijdrage voor de letter J gemaakt. Ik heb 2 vliegen in 1 klap gedaan, een jongenskaart in een waterval constructie ;)
    http://www.ingeleeuwtje.blogspot.nl/2015/06/watervalkaartjes-voor-scrap-online.html
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb vandaag mijn kaartje op mijn blog gepost .
    http://syriandertje.blogspot.be/2015/06/een-zomers-jongens-kaartje.html
    Lieve groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En hier is mijn jongenskaartje te vinden:
    http://jolami462.blogspot.nl/2015/06/j-jongen.html

    Groeten Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De laatste van de maand. Deze heb ik eerder gemaakt maar nog niet laten zien. Hij past wel in het thema. http://kerstindezomer.blogspot.nl/2015/06/krokodil.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge weer! Ik doe graag mee met dit kaartje: http://lindacrea.blogspot.nl/2015/07/a-star-is-born.html

    Groetjes,

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!