Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Stampin'Up! Butterfly Basics!

Hoi hoi!

Na alle drukte van afgelopen weekend (Open Huis) en gisterochtend weer een gezellige Koffie en Kaart ochtend, kwam het niet zo gauw van een blogberichtje. 
Maar vandaag heb ik dan weer een kaartje voor jullie, omdat het weer woensdag is en er dan een nieuwe sketch bij Stamping and Blogging is! 

Voor vandaag maakte ik dit kaartje:
(click to enlarge)

Misschien wist je het nog niet..... maar ik ben nogal gek op vlinders :-)


De bloem heb ik gemaakt met het nieuwe Tip Top Taupe lint:


En dit is de sketch voor deze week:


Ga je ook even kijken bij mijn Stamping And Blogging collega's? 
Je vindt hun blogs hieronder:


Leuk als je mee wilt doen! Je kunt HIER het blog vinden!

Vandaag ga ik nog bij mijn jarige schoonmoeder op bezoek, 
ik geef dit kaartje maar aan haar! 

Ik wens je een fijne dag! 
      
     

10 opmerkingen:

  1. How pretty! I love the colors and your lace flower is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your card Erna, especially that beautiful flower you created out of the lace - what an awesome idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !
    Dat lint is super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty, Erna! Super!
    Vooral de vlinders maken het af... ;-)
    En je bloem is ook prachtig!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder.
    Je hebt wel ff een geweldig leuk kaartje voor haar gemaakt. De grote bloem is een prachtige eyecatcher op je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna, het was gezellig zaterdag al had ik niet zo heel veel tijd. En blij met de aankopen. Jouw kaart is heel gaaf. Die bloem vind ik super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal leuk ! nog een proficiat ! mooie kleurtjes heb je verwerkt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a wonderful way to use the ribbon and I love the colour scheme you used, just lovely x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze bloem is geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleure waarmee jy gewerk het is lieflik, Erna en die blom is verskriklik mooi!!! Pragtige gebruik van die skets!!! 'n Baie mooi kaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!