Pagina's

maandag 1 juni 2015

Stampin'Up! In Color Club 2015-2017!

NIEUW - NIEUW - NIEUW !!

De In Color Club 2015-2017!

 Schrijf je in voor 5 maanden en je ontvangt elke maand een set van 1 '15-'17 In Color kleur.


Wat zit er allemaal in het pakket?

- 1 pak A4 cardstock van betreffende kleur
- 1 inktpad
- 1 navulling voor je inktpad
- 1 marker in betreffende kleur
- 1 rol lint
- 4 blossom accents (bloemetjes)
- 4 vellen In Color envelope paper van 15x30cm

Op de foto een voorbeeld van het pakket dat je elke maand krijgt (dit is de kleur Mint Macaron) Per maand betaal je €37,50 inclusief verzendkosten. In de laatste maand krijg je van mij van elke kleur 
2 velletjes In Color designer series paper van 15x30cm GRATIS.




Deze club gaat in vanaf 5 deelnemers maar liefst zo snel mogelijk. Geef je dus gauw op en ontvang elke maand dit superpakket in je brievenbus! Stuur me een MAIL om je op te geven! 

      
     

2 opmerkingen:

  1. Dat is een tof idee !! Dat geld niet voor wie in België woont zeker ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sarah, het ligt er aan waar je woont in Belgie. Mail mij even voor meer info. Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!