Pagina's

maandag 15 juni 2015

Stampin'Up! Mannenweek! én pakketje winnen?

Hoi hoi!

Het was een paar dagen stil op mijn blog... druk met van alles en nog wat.
Afgelopen zaterdag zijn we naar de Open Dag van de Bereden Politie in Nunspeet geweest, dat was erg leuk om te zien. Onze dochter riep altijd dat ze later bij de bereden politie wilde. Maar inmiddels heeft ze bedacht dat ze toch liever een ander beroep kiest en het paardrijden als hobby wil houden. 

Komende zondag is het Vaderdag. Daarom staat deze week mijn blog in het teken van Vaderdag/Mannenkaarten! Ik heb mijn kaartjes al klaar en laat jullie komende week diverse soorten zien. Ik heb ze allemaal gemaakt met de set "Guy Greetings" omdat ik die set net binnen heb en je er zoveel mee kunt! Maar dat zullen jullie komende week vanzelf zien.

Vandaag om te beginnen een verjaardagskaartje.


Ik ben begonnen met de auto uit de set. En de tekst komt uit dezelfde set. Op mijn bureau lagen nog wat houten elementjes, en daarvan heb ik er twee in de hoek geplakt. 

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Match the Sketch
en hieronder kun je mijn totale kaartje zien:"


Met de set Gorgeous Grunge heb ik nog wat spetters aangebracht, en het linker 
panel is geëmbost, niet zo heel goed te zien op de foto, maar waarschijnlijk beter te zien als je de foto vergroot bekijkt door er op te klikken!

Omdat ik het leuk vind om iets weg te geven heb ik drie pakketjes gemaakt die heel goed gebruikt kunnen worden om een mannenkaartje mee te maken. Aangezien ik het ook nog op moet sturen verloot ik dinsdagavond de pakketjes. 
Dan kan ik het woensdag op de bus doen en heb je nog tijd om een kaartje voor vader/schoonvader/man/vriend/etc etc te maken vóór zondag.

Geef in een reactie onder dit bericht aan dat je mee wilt doen om een pakketje te winnen.


Bedankt voor je bezoekje, reactie en graag tot gauw

Ik wens je een fijne dag!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Leuk met die auto!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. En met deverloting wil ik graag meedoen. Leuke mannenpapiertjes! Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dit voor je volgers doet , ik doe graag mee !!!
    Wens een ieder succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na die Erna,
    Je mannenkaart is supermooi en inderdaade even vergroten om goed te zien dat het ook geembosst is.
    En wat leuks af je wat weggeeft!
    Ik doe graag mee, dat snap je vast wel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaart, Erna!
    En lief dat je weer wat weggeeft, SUper!
    Ik doe graag mee met je verloting, misschien kan ik tussendoor nog tijd vinden om een mooie kaart voor manlief en mijn vader te maken. Zou leuk zijn!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave mannenkaart! En wat leuk dat je stoere papierpakketjes met ons wil delen!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zeg. Ik doe graag mee. Mooi kaartje is dat zeker met het houten element. Die open dsg is leuk he? Ik ben er ook al eens geweest. Tijdens een demonstratie stonden we in de paardenbak. Was gevraagd en aan weerszijden stoven de paarden langs. Wat maakte dat veel indruk zeg! Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mannenkaart Erna. Echt een leuke stempel die auto en die is voor verschillende doeleinden voor mannen te gebruiken denk ik. Die sketch is ook prachtig trouwens. Helemaal leuk dat je ons een pakketje laat winnen. Ik doe graag mee hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!