Pagina's

dinsdag 2 juni 2015

Stampin'Up! Nieuwe catalogus, EINDELIJK!

Hoi hoi!!

Eindelijk is HIJ er ook voor jullie!! 

Online in te zien, oh wat een FEEST! 

Voor zover je de nieuwe catalogus nog niet in handen had, je hebt nu de mogelijkheid om te bekijken wat voor prachtige nieuwe dingen er allemaal instaan! Ik word er heel blij van :-)

Klik op het plaatje en in een nieuw venster opent de PDF:


Ik wens je veel kijkplezier! 

En je weet, je kunt je bestelling altijd mij me kwijt :-)

Vaste klanten sparen bij mij voor GRATIS stempelsets met het 

Love To Stamp Spaarplan!

Kijk op mijn LTS tabblad voor info en details! (KLIK)

Vanmiddag komt er nog een berichtje online, het is nl. de eerste dinsdag van de maand en dat betekent tijd voor mijn ABC Challenge!

Maar dan kun je eerst rustig de catalogus bekijken en vanmiddag terugkomen om de mooie kaartjes te bewonderen van de letter "I".

Fijne dag alvast! 
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!