Pagina's

woensdag 24 juni 2015

Stampin'Up! Stamping And Blogging!

Hoi hoi!

Alweer een week voorbij, wat gaat dat toch snel. Ondertussen is de zomer begonnen. 
Waarschijnlijk vragen jullie je, net als ik, af wáár die zomer dan begonnen is....
Laten we maar hopen dat het toch snel wat meer "buitenweer" wordt, toch?

(buiten dat is het natuurlijk wel lekker knutsel weer, maar ja..)

Vandaag weer een sketch voor de Stamping And Blogging Challenge

Ik heb weer met de set "Garden Bloom" een achtergrond gemaakt. En ben een beetje uit m'n comfortzone gegaan omdat ik felle kleurtjes gebruikt heb. Maar ik had natuurlijk zin in de zomer, en daar horen toch wel wat vrolijke felle kleurtjes bij vind je niet?


Wat een leuke set he, met die bijtjes en vlindertjes. Oja, en natuurlijk de BLOEMEN! want dat is het thema van deze week. Er zitten stempels in de set waarmee je de buitenkant van de bloem (of vlinder of bij) stempelt. Dan zitten er ook nog stempels in waarmee je de binnenkant van de bloemen en blaadjes enz. kunt stempelen. Omdat het een photopolymeer set is kun je goed zien waar je stempelt en dat je op de goede plek stempelt. Dit heet de 2-way-stamping techniek.


Aan de nieuwe kleur "cucumber crush" moest ik wel aardig wennen. Maar bij zo'n fleurige kaart als dit past het best goed!

De sketch die we gebruiken deze week is dit:

En voor meer voorbeelden ga je natuurlijk even kijken bij mijn collega's:


Leuk als je mee wilt doen! Je kunt HIER het blog vinden!

Bedankt voor je bezoekje en een hele fijne dag!

      
     

10 opmerkingen:

  1. I love it! Your bright colors look terrific, great design, fantastic card! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this Erna! So glad you are sharing your talent with all of us. I hope you don't mind me casing this card. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna I just love how bright and cheery this card is, beautiful job

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hele mooie kaart met die felle kleurtjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    Je kaartje is zo vrolijk van kleur. Ik vind het prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is so cheerful and the colors are perfect. I am disappointed that the translation to English is not working.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zegt het zelf al....en ik dacht het....een kaartje van Erna en dan in deze kleurtjes....maar het is prachtig hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n pragtige, vrolike agtergrond met al die lieflike blomme, bytjies en die skoenlapper Erna!!!! Die kleure is so pragtig!!! Ek hou van die groen raampie en die pienk strip met die sentiment!!! Die die-cut skoenlappertjie is so mooi!!!! 'n Pragtige kaartjie, Erna!!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!