Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge

Hoi hoi!

Vandaag alweer een uitdaging! Het is echt een uitdagingen-week! 
Dit is de derde op rij. Haha. Maar ook weer een hele leuke! 
Namelijk, de uitdaging van SU-per Challenges! 

Deze week weer een sketch voor je. Ik heb gebruik gemaakt van design papier uit een nieuw paper stack blokje van Stampin'Up! nl. "Cherry on Top" Een pakje met vrolijke kleurtjes en figuurtjes die alle met feest en verjaardagen te maken hebben.

Een papiertje in de nieuwe kleur Cucumber Crush. Ik ontdekte dat het heel mooi combineert met de kleur grijs:


En dit is mijn hele kaartje:
(klik voor een vergroting)


Doen jullie ook weer mee met de uitdaging? 

Ga daarvoor naar het BLOG.

Ik wens je een fijne dag!
      
     

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart ! Wat een mooie kleurencombinatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Erna.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Erna! De kleur groen is erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pragtig, Erna!!! Die grys lyk regtig lieflik saam met die groen en die blommetjies is tog te fraai!!!!! Pragtige skoon lyne!!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!