Pagina's

donderdag 18 juni 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge!

Hoi hoi!

Vandaag al weer het derde mannenkaartje, als je eenmaal begint wordt het steeds leuker eigenlijk... Terwijl ik normaal gesproken best moeite heb met mannenkaartjes! 
Deze week was dan ook een leuke uitdaging!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de nieuwe Challenge van SU-per Challenges!

Het is deze week een thema challenge met, hoe kan het ook anders, het thema Vaderdag!

Dit is mijn kaartje:


Aan de binnenkant heb ik nog een tekst gestempels omdat ik die op de voorkant niet echt kwijt kon:


De schoenen heb ik in een rijtje gestempeld en één paar heb ik een andere kleur gegeven.
Deze gekleurde schoenen heb ik verhoogd opgeplakt.
Ook nog een "cheers" erbij (nieuw stansje!!)


Ga ook even kijken op het BLOG en doe gezellig mee met deze uitdaging!

Fijne dag en:
      
     

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje is dit Erna....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die stappers op een rij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat lekker, al 3 hele leuke mannen kaarten en zo leuk allemaal!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ek hou van daai skoene, Erna en jy was so slim om die een paar in 'n ander kleur te stempel en op foam tape te sit!!!! Ek hou van die burlap vlaggie en die dry embossing!!! Baie mooi kleure!!! Pragtige kaartjie!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!