Pagina's

maandag 22 juni 2015

Stampin'Up! Thema Week: Bloemen!

Hoi hoi!

Weer een nieuwe week! En ik heb besloten dat ik voortaan elke week een thema geef. Afgelopen week waren dat de mannenkaarten, en ik kreeg allemaal leuke reacties daarop.
Dus voor deze week een nieuw thema:

Bloemen!

Ik laat jullie in ieder geval drie projectjes of kaartjes zien. En ik ga proberen een bonus project te laten zien op zaterdag, dat zal dan een filmpje zijn in hetzelfde thema.

Voor deze week ben ik begonnen met de set "Garden Bloom" Een nieuwe set die héél veel mogelijkheden heeft. Je kunt er je eigen achtergrondjes mee maken, ook kun je er mee inkleuren, of "masken" Maar dat laatste laat ik woensdag zien.

Vandaag heb ik een achtergrondje gemaakt met de kleine bloemetjes in de set. Deze heb ik met stazon gestempeld op het shimmery white cardstock. En vervolgens heb ik met de watercolor techniek de bloemetjes een kleurtje gegeven. Dat is niks anders dan met een waterpen de inkt uit het doosje opnemen en de bloemetjes inkleuren. Enneh... ik moet iets opbiechten. Ik was nooit zo van het watercoloren... ik kon er helemaal niets van. Ik had wel twee waterpennen, ooit gekocht op een beurs. Maar ik vond het helemaal niks. Onlangs hoorde ik van iemand dat de waterpennen van SU zo fijn zijn. Bij mijn laatste order had ik nog ietsje ruimte over en ik dacht, laat ik het dan maar eens proberen. de waterpennen van SU. En wat denk je? Ik ben om! 

Je zult misschien denken, dat kun je makkelijk zeggen. jij verkoopt ze. Ja, dat is waar. Maar ik dacht zelf dat het niet uitmaakte welke waterpennen ik gebruikte. Ik dacht dat het allemaal één pot nat was. 
Maar inmiddels weet ik beter...

Goed, nu over naar het kaartje:


(klik op de afbeelding om te vergroten!)

Ik heb de sketch gebruikt van Freshly Made Sketches.

Onder de vlinder heb ik nog een "vellum" vlinder gemaakt. Dat vond ik wel leuk voor het effect. Ook zie je hieronder dat ik wat van het nieuwe zilveren metallic draad gebruikt heb dat SU nu verkoopt. Het is heel dun en heel fijn om mee te werken!



Ook vandaag wens ik jullie weer een leuke dag! 

Bedankt voor je bezoekje en graag tot gauw!
      
     

9 opmerkingen:

  1. Het is een superleuk kaartje Erna en de vlinder is zo fijn en erg mooi met het fijne zilveren draadje eronder !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, ben benieuwd wat je volgende kaartje hiermee wordt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Leuk thema, en dat zijn alvast hele mooie ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your flower card is beautiful - especially in shades of blue and the thread is a perfect touch. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ! Ik kijk al uit naar je volgende post !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifully done! I love the freshly-colored flowers on the shimmer paper as a backdrop to the sweet butterfly. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ek hou baie van die vrolike blommetjies, Erna en die kleure is pragtig!!!! Die delikate skoenlapper is so mooi en ek hou van die vellum wat jy bygesit het!!! Al die bling en die silwer koord rond alles mooi af!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!