Pagina's

maandag 29 juni 2015

Stampin'Up! Vlinders!!

Hoi hoi!

Een nieuwe week, een nieuw Thema:

VLINDERS!

Ik weet niet óf jullie het al wisten... maar ik ben gek op vlinders, in het echt, en in stempels en stansen! Afgelopen zaterdag was ik bij de demo-dag, georganiseerd door en voor Stampin'Up! demonstratrices in Nederland, en ik had me opgegeven om een showtafel te maken. Dat is niets meer of minder dan dat je een X-aantal projecten maakt in een bepaald thema of kleur.

Ik had voor mijn showtafel het thema Vlinders gekozen, dus dat leek me een mooie gelegenheid om mijn blog deze week in datzelfde thema te houden.

Wat ik jullie vandaag wil laten zien is een "schilderijtje" dat ik gemaakt heb. Het lijstje heb ik gekocht bij de Action. Het glas heb ik er uit gehaald. En ik heb mijn eigen achtergrond gestempeld met een nieuwe stempel. Op een ander stuk papier had ik met navul inkt wat gedruppeld en daar de vlinders mee uitgestansd. Een extra vlinder er bovenop om wat extra effect te geven.

En dan krijg je dit:

butterfly stampinup lovetostamp watercolor wash

Nog een foto van wat dichterbij:

butterfly stampinup lovetostamp watercolor wash

En geheel in "mijn" kleurtjes :-) 

Hoop dat jullie ook een beetje van vlinders houden???? 

Ik hoop snel weer bij jullie langs te komen op je blog, de afgelopen weken waren nogal druk en hectisch..,,

Bedankt voor je bezoekje, fijne dag en
      
     

10 opmerkingen:


  1. Oh wat heb je dat mooi gedaan met die vlinders en de
    kleuren zijn ook super, gave kaart hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Erna!!!
    Ga je hier een workshop mee maken?
    *...stille hint...*
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ek is ook mal oor vlinders, Erna, maar kan jy glo dat ek nie een vlinder die besit nie!!! Ek het een of twee mooi stempels van vlinders, maar geen dies nie!!!! So ek moet maar net altyd almal se mooi vlinders bewonder!!! Jou skilderytjie is pragtig!!!! Die perels op die vlinders en die kleure is so lieflik!!!! Ek hou van die besondere manier hoe jy die kleur op die vlinders gedoen het!!! Die bree rand patroonpapier wat jy rondom gesit het laat regtig jou prentjie so mooi uitstaan!!! 'n Pragtige projek, Erna!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is je kaartje, geweldig zijn de vlinders he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig die vlinders!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat MOOI Erna....prachtig hoe je de vlinders hebt gekleurd. Een schitterende creatie weer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaa ik ben ook dol op vlinders. Ondanks dat gebruik ik ze naar mijn idee nog veel te weinig, maar vandaag is de nieuwe vlinderstempel van SU bij mij binnen gekomen dus daar gaat verandering in komen! Je projectje is super leuk én mooi! Ik heb al een overzicht van je tafel gezien op de blog van Car, dus ik kom zeker elke keer even bij je kijken om de projecten individueel en op goede foto's van dichtbijte bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vlinders doen het altijd goed, op elke creatie, voor welke gelegenheid dan ook.
    Je fotolijstje vind ik helemaal geweldig. Je hebt er echt een juweeltje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om het glas eruit te halen, want dan komt het allemaal veel mooier over. Anders zouden de vlinders maar plat zijn.
    Mooie kleurtjes ook. Ik ben eerlijk nog nooit mensen tegen gekomen die vlinders niet mooi vinden...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!