Pagina's

vrijdag 12 juni 2015

Stampin'Up! Vrijdag Vraag van de Week!

Hoi hoi!

Vanaf vandaag wil ik een wekelijkse rubriek gaan introduceren, de 

Vrijdag Vraag van de Week!

Ik kan me namelijk zo voorstellen, dat je soms een vraag hebt waar je geen antwoord op weet. 
En ik wil jouw vragen gaan beantwoorden! 

Omdat het de eerste keer is vandaag de volgende vraag: 

Op welke manier kan ik aan Stampin'Up! produkten komen?

Het antwoord bestaat uit drie eenvoudige stappen! 

Stap 1:

Je zorgt dat je een catalogus in huis hebt. Heb je die nog niet? 
Stuur een mail en je krijgt er één van mij!

Stap 2: 
Je maakt je verlanglijst en mailt die naar mij.
Je krijgt dan van mij een mail terug met de kosten en naar welke rekening je je bedrag mag overmaken.

Stap 3:
Je pakt je verlanglijst en gaat via mijn site naar de webshop (plaatje linksboven)
Van achter je pc je bestelling invoeren en voila, de rest gaat vanzelf!

Note bij stap 3: Betalen met Credit Card. Niet schrikken!!

Je kunt een Pre Paid credit card van Skrill aanschaffen. Deze kun je opwaarderen met het bedrag dat je nodig hebt via je eigen bankrekening.

Ik heb onder het logootje van mijn webshop ook een link geplaatst naar de website van Skrill. 
Want je kunt er niet alleen je Stampin'Up! aankopen mee doen in de webshop, je kunt ook bij andere online winkels met deze card betalen.



Als je al meedoet met mijn LTS spaarsysteem, dan weet je dat wanneer je een bestelling doet voor elke €25,- een LTS spaarpunt krijgt. Doe je een bestelling in mijn webshop, dan krijg je een extra LTS spaarpunt! Gratis en voor niets! Met deze punten spaar je voor gratis stempelsets! 

Tot slot: heb jij een vraag over een product of over een techniek??

Laat het mij weten en wie weet bespreek ik jou vraag volgende week in de 

Vrijdag Vraag van de Week!

Fijne dag!
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!