Pagina's

dinsdag 7 juli 2015

ABC-Challenge Letter "J"

Hoi hoi!

Er is weer een maand voorbij en vandaag laat ik jullie de kaartjes zien die met de letter "J" zijn gemaakt. Een jongenskaart was deze keer de opdracht en jullie hebben lekker meegedaan! 

Hieronder de kaartjes die jullie gemaakt hebben. Via de naam boven de kaart komt je (in een nieuw venster) op het blog van de maakster. Het zou leuk zijn als je even een reactie achterlaat bij elkaar?








En mijn eigen kaartje natuurlijk nog. Uiteraard in de kleurtjes van deze week op mijn blog:


Ik heb lekker gespeeld met de set Sea Street. En nu kunnen jullie zien hoe ik aan deze kleurtjes kwam. Aan de binnenkant van de kaart heb ik de tekst "gefeliciteerd" gestempeld.


Nou weer genoeg inspiratie voor jongenskaarten denk ik?

Volgende keer is de letter "K" aan de beurt. Ankie koos het onderwerp
Klok(ken). Dus maak een kaart met daarop een klok, het model van een klok als kaart of.... verzin zelf iets leuks! 

Een leuke uitdaging! Veel succes!!  

In verband met de zomervakantie slaan we de maand augustus even over. Je hebt dus de tijd tot 7 september a.s. 
Op 8 september zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Gonny, jij mag voor de maand september een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "L". (In de maand augustus houd ik een beetje vakantie)
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Fijne dag allemaal!
      
     

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, chapeau!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes !
    Zal weer eens proberen mee te doen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes en leuke nieuwe uitdaging! Je eigen kaartje vind ik ook heel tof, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke bijdragen zijn er geleverd voor de J.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes. Bij alle inzenders heb ik een persoonlijke reactie gegeven. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuke collectie ! We waren even weg , ik ga nu ook iedereen even bezoeken. Liefs ☆ Sarah ☆
    P.s. de jouwe is ook heel mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna.
    Hier is de link voor de klok kaart.
    http://jolami462.blogspot.nl/2015/08/abc-challenge-erna-de-letter-k.html
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna
    hier is mijn link voor de klok kaart
    http://krealis.blogspot.be/2015/08/rappe-kaartjes-5.html?m=0
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Erna , hier is mijn link
    http://syriandertje.blogspot.be/2015/09/the-secret-of-life.html?m=0
    liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!