Pagina's

zondag 19 juli 2015

Project Life Bonus project!

Hoi hoi!

Een dagje te laat, sorry! 
Maar hier is mijn bonus project voor jullie.
Ik heb een mini boekje gemaakt om foto's of aantekeningen in te maken met de Moments Like These PL Kit van Stampin'Up!

stampinup lovetostamp moments like these project life

In de embellishment kit zitten ook hele kleine schattige kaartjes van 2x2 inch:



Ik heb natuurlijk ook weer een filmpje gemaakt om het project goed te kunnen laten zien:




De materialen die ik gebruikt heb kun je hieronder bekijken:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Ik hoop dat jullie deze thema week ook weer leuk vonden en graag tot komende week! 



      
     

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk is dit, je mini boekje! Tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie!!!! Maar dit is me toch een partijtje gaaf.
    Kei leuk idee. Heel slim om de enveloppen op deze manier aan elkaar te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Erna, dat heb je geweldig gedaan! Wat mooi. Dan maakt een dag later toch niet uit!??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk boekje en zo gaaf om te maken, leuke afsluiting van het thema.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!