Pagina's

woensdag 1 juli 2015

Stamping And Blogging #111

Hoi hoi!

Mijn tweede post vandaag, hebben jullie de eerste ook al gezien??? :-)

Nu mijn post met kaartje voor de wekelijkse sketch van Stamping And Blogging!

De sketch vond ik gelijk super toen ik hem zag. Ik was eerst van plan de banner te stempelen maar toen bedacht ik dat ik van dat mooie papier heb, het "English Garden" design papier. Het is een nieuw pakket in de catalogus en oh, er zitten zulke mooie patroontjes in!

Ik heb een strook gesneden en aan de onderkant met de triple banner punch een hoek geponst. Met mossy meadow cardstock een randje gemaakt. En die leuke tekst uit de set Basic Butterflies gestempeld, met de note tag pons uitgeponst en ook nog een keer in mossy meadow. Omdat er natuurlijk ook vlinders bij moesten heb ik drie vlindertjes gestempeld en die over de kaart laten "vliegen" Met de set Gorgeous Grunge nog wat achtergrond spetters gemaakt. 


Om het hele kaartje te bekijken klik je op de foto:
(ik had zin om eens wat meer "tafereel" te maken in mijn foto...)


Voor de kaartjes van mijn collega's kijk je even op hun blog:


Leuk als je mee wilt doen! Je kunt HIER het blog vinden!


Bedankt voor je bezoekje, reactie en tot morgen!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Beautiful card Erna! The colors are fantastic and I love the way that your tag turned out. Perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Erna :-) adding the butterflies finished the card off perfectly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely card Erna, love the color combo you pulled from the designer paper and I also love that banner punch, so great to have 3 sizes in one.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SUPER kaartje Erna....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Die is ook heel erg mooi zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your creations!!! these colours are really wonderful, thanks for sharing. Hugs from Shelagh.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful Erna! Such rich colours and all the little extra details add a big WOW to your card. So love that tag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!