Pagina's

woensdag 15 juli 2015

Stamping And Blogging #113

Hoi hoi!

Vandaag weer een nieuwe sketch bij Stamping And Blogging. Doe je ook een keer mee met deze uitdaging? Het zou leuk zijn als er ook wat Nederlandse bijdragen komen :-)

Voor de sketch van vandaag heb ik weer Project Life kaartjes gebruikt.
Uit de bijpassende kit heb ik wat sequins en een paperclipje gebruikt. 
Het woordje "hello" heb ik van corrugated papier gestanst. Gelukkig blijven de ribbeltjes nog zichtbaar, want ik was een beetje bang dat die plat gedrukt zouden worden.

Als basis een Kraft Cardstock kaart. Niks gestempeld op deze kaart! 


Click op de foto om te vergroten..


De sketch die we gebruiken deze week is:



Op de blogs hieronder kun je de bijdragen van mijn collega's bewonderen.


Als je mee wilt doen kun je HIER het blog vinden!

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!




      
     

9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart weeral ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt! Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the texture on the 'hello', pretty colours too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic card Erna! Love the sentiment in the corrugated card stock, great colors too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great texture, layout and color for your card this week Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk kaartje!!! Super originele uitwerking van de sketch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. really cool card :-) the "hello" looks great :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje Erna. Door de verschillende structuren heeft het iets stoers en door de sterretjes en het groene kleurtje wordt het toch weer liever. Lekker in balans.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!