Pagina's

woensdag 22 juli 2015

Stamping And Blogging Sketch #114

Hoi hoi!

Vandaag weer een nieuwe sketch bij Stamping And Blogging!
Deze week staat in het teken van de trouwkaarten, dus ook vandaag een kaartje gemaakt voor een bruiloft en wel een 50-jarig huwelijk. 
Dat hoor je niet zo heel vaak meer, maar ik vind het een hele prestatie, zolang samen! 

Ik heb de nieuwe achtergrond stempel Definitely Dahlia gebruikt, deze is echt gaaf! 
Het woordje "celebrate" is een houten woordje van de Expressions Natural Elements en heb ik gekleurd met de crushed curry marker. Zo past het goed bij de kaart. Het lint is natuurlijk goudkleurig voor een gouden bruidspaar!


Hieronder kun je iets beter zien hoe dik de houten woordjes zijn:


Voor een kijkje bij mijn S&B collega's breng je een bezoekje aan hun blog:


Om mee te doen met deze sketch Challenge ga je naar het BLOG

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot gauw!


      
     

13 opmerkingen:

  1. Simply beautiful Erna! I love the colors and the little flower punches and the framing add so much. Perfect card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous! Perfect for a wedding, and I like the way you have coloured the wooden word to match.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Definitely one of my favourites this week, stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk leuk LEUK!! Had ik al leuk gezegd??
    Ik ben een beetje melig geworden van alle comments typen..whahaha
    Maar eh...prachtig kaartje weer Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, sjiek de friemel.
    Het is een hele stijlvolle kaart geworden. Perfect voor deze gelegenheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja prachtige kaart is het geworden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n gelukkige paartjie wat 'n 50ste huweliksherdenking vier!!!! Ek glo dat ek my man dit ook sal bereik oor 'n paar jaar - wat 'n seening!!!!!
    Jou kaartjie is pragtig, Erna!!!! Die blom is so mooi en ek hou van die gekrulde randjie!!! Die hout sentiment is regtig besonders en die goue strik is so netjies gemaak - dit lyk pragtig!!!! 'n Baie spesiale kaartjie!!!
    Groete en geniet die Vrydag!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Erna, perfect colour combination and I love how you coloured the wooden accent.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!