Pagina's

zaterdag 11 juli 2015

Stampin'Up! Bonus Thema Week!

Hoi hoi!

Vandaag het laatste project alweer in mijn bonus week met kleurtjes! 

Een zakje, gemaakt met het Gift Bag Punch Board.
Wat een leuk apparaat is dat! Nieuw in de dikke jaarcatalogus van SU, en wat een leuke dingen kun je er mee doen. Je kunt er niet alleen zakjes van maken, je kunt er ook nog eens doosjes mee maken!


De bonus van deze week is dat ik weer een filmpje gemaakt heb voor jullie.

Veel plezier bij het kijken! 


Zoals beloofd nog even de maten in cm:
11 inch komt overeen met 27,9cm
7 inch komt overeen met 17,7cm


Graag tot volgende week, dan ben ik er weer met een nieuw Thema!
(ps, ik zou graag horen hoe jullie het vinden dat ik met thema's werk tegenwoordig?)

      
     

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ik vind de kleurencombi steeds leuker worden.
    Ja ik vind je thema week hartstikke leuk, maar van mij wist je het al haha.
    Vind het altijd leuk om te zien welke mogelijkheden er meer zijn, om met een stempel of kleuren combi of wat dan ook zijn! Ik vind het een waardevolle toevoeging.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dait is alvast geweldig !! Leuk filmpje ! Ik ben benieuwd wat je nog gaat maken met dat gift bag punch board.
    Je blog is heel fijn om te lezen . Ik ben fan !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!