Pagina's

zaterdag 4 juli 2015

Stampin'Up! Bonus Vlinderweek!

Hoi hoi!

Terwijl er geen enkele mus meer op het dak zit (ze zijn er allemaal afgevallen) heb ik een filmpje voor jullie gemaakt! Onlangs had ik dit "schilderijtje" / lijstje gemaakt, met de Swallowtail achtergrond vlinder. Met meerdere kleuren beïnkt en toen gestempeld. 




De bonus deze week is een filmpje waarin ik laat zien hoe ik dit gedaan heb.




Ik hoop dat het duidelijk is. Navullingen zijn niet duur. En je hebt maar twee of drie flesjes nodig om deze techniek te doen!

Ik wens je een fijne dag en graag tot gauw!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk Erna !
    Echt iets om eens te proberen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUpermooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, sowieso is die gedetailleerde stempel super!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Schitterend zeg !!
    Een leuk en gezellig (knutsel) zonneweekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna, zo ik heb even tijd om je filmpje te bekijken en wat een gave techniek zeg. Dat ga ik onthouden, want ik vind het effect prachtig! Leuk dat je het laat zien.
    De kleuren zijn heel mooi bij elkaar, vooral die in het schilderijtje vind ik helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie techniek, bedankt voor het filmpje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Dat ga ik ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is gaaf zeg. Dat ga ik zeker ook proberen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!