Pagina's

zondag 5 juli 2015

Stampin'Up! Nieuwe Thema Week!

Hoi hoi!

Een nieuwe week, een nieuw Thema op mijn blog! 
Deze week heb ik een kleur Thema! Ik wil je laten zien dat je met een paar kleurtjes al heel veel verschillende dingen kan doen! Je hoeft niet veel te hebben om leuke kaartjes te kunnen maken!


Ik heb het mezelf ook nog eens lekker lastig gemaakt. Felle kleurtjes!! 
Dat kwam eigenlijk, omdat dinsdag mijn ABC Challenge in het teken staat van de letter "J" en het onderwerp dat daarbij gekozen is is Jongenskaart. Dus terwijl ik een jongenskaart aan het maken was bedacht ik dat het wel een leuke uitdaging was om deze kleurtjes als thema te nemen.

Mijn kaartje van vandaag is een redelijk eenvoudig kaartje, gemaakt met de stempelset Floral Wings. Dit is een hostesset die achterin de catalogus staat. De tekst komt van de "Tin of Cards Stampset"
En omdat ik toch al lekker bezig was heb ik er ook nog een doosje bij gefreubeld. 


Op de kleine bloemetjes zitten ook ienie mienie pareltjes!


Op het doosje (dat ik bestempeld heb met een achtergrondstempel) heb ik een grote vlinder geplakt en ook nog het woordje "thanks"


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag ben ik er weer met een jongenskaart en alle kaartjes die meededen aan mijn uitdaging!

Fijne dag!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Leuk dat je vlinder thema ook nog even doorloopt. ;-) Dit zijn idd leuke kleuren voor mannen, maar... zoals je kaartje laat zien óók voor vrouwen. Zowel je kaartje als het doosje zien er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige frisse kleurencombinatie. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleurtjes bij elkaar en je hebt er een superlief kaartje mee gemaakt, Erna.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een mooie kleuren bij elkaar,
    en wat jij er mee gemaakt hebt is ook weer super mooi ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurtjes Erna!! Wil mijn eigen color coach gaan maken, want ik haal er nog te weinig uit .... uit al die mooie SU kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty Erna....delicate and lovely. I love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook weg van deze kleuren, echt zomers! Je kaartjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke kleurtjes zo samen ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!