Pagina's

woensdag 8 juli 2015

Stampin'Up! Stamping And Blogging #112

Hoi hoi!

Het is weer woensdag en een nieuwe sketch staat voor je klaar bij Stamping And Blogging! 
Aangezien ik beperkt ben in mijn kleurtjes deze week (thema!) was het even puzzelen hoe ik mijn kaartje ging maken. Maar uiteindelijk is het wel gelukt. 

(click to enlarge)


Ik heb er als accentjes nog wat bijpassende kleurtjes aan toegevoegd. Zo is het design papier wat ik gebruikt heb voor de twee strookjes iets donkerder groen (garden green) en de candy dots zijn volgens mij de kleur pacific point. En achter de tekst heb ik nog wat zilverdraad gedaan.




Je kunt natuurlijk meedoen met deze sketch! 


Voor de kaartjes van mijn collega's kijk je even op hun blog:


Als je mee wilt doen kun je HIER het blog vinden!

Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
      
     

11 opmerkingen:

  1. I love it! Great colors and design, I've been struggling with this stamp set...thanks for the inspiration to pull it back out! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Erna. En ik hou van de combi groen en blauw! Dan zit je bij mij altijd goed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love these colors together Erna. The more I see that green the more I love it. So bright and cheery and adds pop to the crisp card. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje en de kleuren combi ga het steeds leuker en leuker vinden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erna your card turned out perfect, and I love the colours you chose today..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Do you know what Erna, I think YOU'RE great! Lovely colour combo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei leuk kaartje. Lekker frisse uitwerking van de sketch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Een prachtige kaart weer ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this Erna, really clean and simple but the bright colours and contrast really stands out. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute card Erna, the colour combination is perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!