Pagina's

donderdag 16 juli 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge!

Hoi hoi!

Ik heb nog nooit zo snel kaartjes gemaakt als deze week :-)
Met Project Life heb je in een mum van tijd een kaartje af. 
Zelfs zonder stempelen!
Want ook vandaag is er geen stempel aan te pas gekomen. En de opdracht was:

Case Gonny.
Een kaartje dat Gonny ooit maakte voor een eerdere SU-per Challenge. 
Ik heb haar layout een beetje overgenomen en omdat Gonny met designpapier gewerkt had heb ik dat ook gedaan. Maar dan met de kaartjes van Project Life!

Dit is de case:


En dit heb ik er van gemaakt:

project life, stampinup, lovetostamp

Met die leuke houten woorden geef je een extra dimensie aan je kaart! 
Het houten hartje had ik nog liggen van afgelopen jaar.


Doe je ook mee met onze uitdaging?

Ga daarvoor naar het BLOG

Tot zaterdag, dan ben ik er weer met mijn bonus project!
      
     

4 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes Erna....en zo snel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Erna!! Mooie case heb je ervan gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!