Pagina's

donderdag 2 juli 2015

Stampin'Up! SU-per Challenges!

Hoi hoi,

Ben ik toch helemaal vergeten mijn berichtje te maken voor SU-per challenges! 
Er is vandaag een nieuwe uitdaging online gegaan en dat is  nog wel een fantastische kleurenuitdaging! Het zal wel aan de warmte liggen..... 

Ik had mijn projectje nl. wel klaar! De kleuren uitdaging is drie nieuwe In Colors:


Wat een gave combi he?

Dit heb ik er mee gemaakt:

stampinup lovetostamp bakers box thinlits

Drie schattige doosjes met de Bakers Box Thinlits,Wat is die leuk!!
In de voorkant heb ik een vlinder uitgestanst, in de bijpassende kleur heb ik een andere detail vlinder gestanst en die weer in de opening geplakt. Aan de binnenkant heb ik een stukje cardstock in bijpassende kleur gemaakt. Nog een strikje er aan, en een tag. 
Klik op de foto voor een vergroting! 

Doen jullie ook mee met de uitdaging?

Kijk voor meer voorbeelden op het BLOG

Succes met de hitte allemaal en tot zaterdag!

Dan heb ik een Bonus Vlinder projectje voor jullie!
      
     

2 opmerkingen:


  1. Dat zijn schattige pakjes, en mooie kleuren,
    ze passen echt goed bij elkaar ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend GAAF Erna!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!