Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

Stampin'Up! Thema Trouwen

Hoi hoi!

Vandaag is het zaterdag en normaal gesproken zou ik dan een filmpje voor jullie maken met een bonusproject over het thema.
Wij zijn ons alleen een beetje aan het voorbereiden voor de vakantie en dan heb 
je zoveel dingen te doen, dat van freubelen even niet zo heel veel komt!

Hoe jammer ik het ook vind.
Daarom geen filmpje, maar wel een zelfgemaakte kadoverpakking die leuk is om aan een bruidspaar te geven. Het idee is niet van mijzelf. Ik heb het op Pinterest gezien en ik vond het zo gaaf! 


Dit "gebakje" is gemaakt van een nieuwe stans van Stampin'Up! De Cutie Pie Thinlits. Er zitten ook nog veel meer leuke kleine stansjes bij dit pakket. Ik heb deze stans zelf niet, maar op de regiodag van Stampin'Up! mochten wij deze stans uit proberen en heb ik deze uitgestanst.
Thuis zag ik dat leuke voorbeeld op Pinterest en dacht, dat wil ik ook wel maken. 
De roosjes zijn gemaakt met de Spiral Flower Origignals Die. De tekst komt uit de Nederlanse stempelset Sentimenten


Hieronder vind je de materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Komende tijd zal het dus even wat rustiger zijn hier, maar zodra ik terug ben maak ik weer een nieuwe start met de thema weken.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zomer, waar je die ook houdt.

Bedankt voor je bezoekje,
      
     

4 opmerkingen:

  1. Leuke taartpunt doosje, mooi gemaakt met de bloemen.
    Fijne vakantie en groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. En natuurlijk een fijne vakantie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker taartje...:-) met mooie bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n pragtige boksie, so mooi versier met die lieflike rosies, Erna!!! Dis lekker om so op Pinterest rond te kyk vir oulike idees om te gebruik, ne!!! Ek spandeer ure op Pinterest en geniet dit baie om idees vir toekomstige projekte te kry!!! Jy het regtig goed gedoen met hierdie projek - pragtig!!!
    Groete en geniet die Sondag, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!