Pagina's

maandag 13 juli 2015

Stampin'Up! Thema Week: Project Life!

Hoi hoi!!

Na mijn kleuren thema week heb ik deze week als thema:

 Project Life!

Ten eerste: omdat ik graag méér wil doen met Project Life, het is zo makkelijk om met deze leuke kaartjes een leuke foto layout te maken.
Ten tweede: met deze kaartjes kun je ook héél goed een gewoon kaartje maken! Door de leuke designs die er op zitten is het super veelzijdig. Daarnaast kun je bij elke PL kit ook nog een bijpassende embellishment kit kopen waarin dan nog weer meer leuke dingetjes zitten om je pagina of kaartje te versieren.

Voor vandaag heb ik voor het eerst meegedaan met de nieuwe TGIF challenge.
Een leuke sketch! 
dit kaartje heb ik er van gemaakt:

(click om te vergroten)

Zoals je ziet, is er weinig gestempeld op deze kaart. Alleen de tekst en de kleine hartjes. En die komen uit een kit, nl de nieuwe Watercolor Wonder Kit (die sinds juli verkrijgbaar is!) De tekststempels die in deze kit zitten zijn zoooo gaaf!


Hopelijk kan ik jullie een beetje warm maken voor de Project Life kits, ze zijn namelijk super!

Hieronder vind je een overzicht van de materialen die ik gebruikt heb. Mocht je je afvragen waar het zwart/witte touw vandaan komt?? Bij de HEMA! :-)

Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, mooie kleurencombi bij elkaar. Oho wat zeg je me nou, de Hema foei toch hahaha.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in deze kleurtjes Erna....ook je doosje is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I love the monochromatic look you've achieved. Gorgeous card! Thanks for playing along at TGIF this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is er weer eentje om in te lijsten.
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!