Pagina's

maandag 20 juli 2015

Stampin'Up! Thema Week: Trouwkaarten

Hoi hoi!

Een nieuwe week, een nieuw Thema! Namelijk:

Trouwkaarten! 

Hoewel ik die niet zo heel erg vaak nodig heb, maar nu toevallig in korte tijd een paar. Dus ik dacht, leuk thema! En Stampin'Up! heeft natuurlijk diverse mogelijkheden om leuke trouwkaarten te maken! De kaart van vandaag heb ik gemaakt voor een stel dat in augustus gaat trouwen. De kaart is een klein beetje geïnspireerd op de kaart die ze zelf hadden laten maken om hun huwelijk aan te kondigen. Vandaar het hout en de kleur blauw.

Ik heb gelijk maar de gave sketch van Match the Sketch gebruikt! 

(klik voor een vergroting)


Ik had in de kast nog van die leuke doorzichtige ronde stikkers liggen (hoe heten die dingen ook al weer....) en dat heb ik gebruikt over een gestempeld hartje met het woordje 'love' er in.



De tekst in het midden komt van de de leuke set Happy Notes!

Tot woensdag, dan ben ik er met een nieuw kaartje!

      
     

10 opmerkingen:

  1. Leuk met dat zachtblauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!
    Kleuren zijn weer prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Erna...die g ik onthouden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SUperleuke kaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een heel mooi kaartje, mooie kleuren ook.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, Erna!!!!
    Dis 'n tydjie sedert ek hier gekuier het, maar ek het nou gou kom inloer en kyk na alles wat jy gemaak het die laaste ruk!!!! Soos altyd is jou kaartjies almal pragtig en 'n wonderlike inspirasie!!!! Jy het 'n pragtige skoon styl en werk lieflik met sulke mooi kleure!!!! Ek hou ook van die hout versierings wat ek op 'n paar kaartjies gesien het!!! Regtig wonderlike werk, Erna!!!!
    Ek het lekker gekuier by jou!!!!
    Groete en geniet die res van die week!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is supermooi. Hoe die ronde stickers heten wet ik niet, maar het heeft wel een prachtig effect!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je laat ons vandaag weer een prachtexemplaar zien.
    Kei mooi gemaakt.
    Helaas kan ik je ook niet helpen met de ronde doorzichtige sticker. Ik kan je wel zeggen dat ik super leuk vind staan op je kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, dat stukje houtpatroon en de grote tekst vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sehr schick, gefällt mir, total gut gelungen. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Hoffe, wir sehen dich bald wieder bei einer unserer nächsten Challenges…Viele liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!