Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Stampin'Up! Workshop To Go!

Hoi hoi,

Volgende week zaterdag, 18 juli, geef ik een workshop bij mij thuis.
(ik heb nog 2 plekjes!)
We gaan dit boekje maken met labeltjes aan de binnenkant.

Lijkt jou dit leuk maar je kunt niet op 18 juli?
Dan heb ik een leuk aanbod voor je, mijn workshop To Go!

Je geeft je op voor deze workshop To Go en je krijgt het hele workshop pakket thuisgestuurd, inclusief materialen en een duidelijke beschrijving. 
Ook maak ik een video waarop je kunt volgen hoe je het boekje in elkaar zet.

Om een indruk te krijgen hoe het boekje er uit ziet:



De prijs voor deze workshop To Go is:

Inclusief stempelset Awesomely Artistic op Hout: € 39,95
Inclusief stempelset Awesomely Artistic Rubbermount: € 29,95
Zonder stempelset (je hebt deze set al in huis) € 17,50

In het pakket zitten verder:
alle materialen om dit boekje te maken
een duidelijke werkbeschrijving

Wil je je hiervoor opgeven? Stuur mij dan een mail met het pakket dat je wilt!


      
     

5 opmerkingen:

  1. Wow!!! Het ziet er weer super goed uit.
    Hele gave kleurencombi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Prachtig boekje, heel gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er gaaf uit, mooi kant heb je gebruikt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf project Erna en mooie kleurencombi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna, wat ziet dit er ook weer gaaf uit zeg. Heel leuk om te maken en te krijgen. Zoals je weet kan ik niet, maar het idee van de workshop to to vind ik geniaal. Ik heb eerst wel wat anders te doen, hihihi. Daar weet jij alles van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!