Pagina's

donderdag 27 augustus 2015

Heb jij zin in een feestje?

Hoi hoi!

Op 1 september a.s. komt de Herfst/Winter Seizoenscatalogus voor klanten beschikbaar om uit te bestellen!! Om dit te vieren geef ik twee keer een feestje! 

De 1e zit al vol en de goodiebags staan al klaar:


Voor het tweede feestje heb ik nog een paar plekjes!

Wanneer is het?
Vrijdagavond 4 september a.s. 19.30 - 22.00

Waar is het?
Bij mij thuis in Apeldoorn

Wat gaan we doen?
We maken twee leuke projecten met de nieuwe artikelen!
Je krijgt de nieuwe catalogus mee naar huis!
Je krijgt een leuk gevulde goodiebag mee! (met extra verrassing!)
Dit alles voor de mooie prijs van €15,- pp!

Kun je niet wachten en wil je gelijk bestellen uit de nieuwe catalogus?
Bij een minimale bestelling tijdens dit feestje, 
krijg je van mij ook nog eens een extra BONUS!

Dus wacht niet langer en :


      
     

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er verrassend mooi uit, succes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjoe, ek wens ek kon ook daar wees, Erna!!! Geniet dit!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!