Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

Stamping And Blogging sketch 119

Hoi hoi!
 
Vandaag weer een nieuwe sketch voor Stamping And Blogging. en een hele mooie sketch, vind ik dan he. Ik heb best lang getwijfeld voor ik de set aan ging schaffen die ik vandaag gebruikt heb. Maar ik zag er steeds meer mooie dingen mee.... en toen heb ik hem toch besteld....dat is vast herkenbaar... toch? :-)
 
Hieronder mijn kaartje:
 
 
De bloem en blaadjes heb ik geponst/uitgeknipt en ingekleurd met de blenderpen:

 
Dit is de sketch van deze week:
 
foto van Sandi MacIver.
 
En voor meer voorbeelden kijk je even bij mijn collega's
Lee Conrey
 
En natuurlijk kun je ook zelf meedoen met deze leuke sketch!
Daarvoor kijk je even op het BLOG.
 
Bedankt voor je bezoekje, graag tot snel!

      
     

10 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje is dit Erna....ook je vorige was heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the colors on your card Erna! Your flower turned out beautifully too. Fantastic birthday card! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erna!
    I love the colors, the purple, and florals -my favorite.
    Thanks so much for being part of Stamping and Blogging's Design Team :D xoxoxxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Erna, this is totally adorable, love the pop of purple and green. Thanks so much for being part of the Stamping and Blogging design team for the last few months and wishing you continued success with your Stampin Up Business

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt naar aanleiding van de sketch. Mooie kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij staat ook op mijn verlanglijstje en als ik dit zie dan ben ik weer overtuigd . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colors and the flowers are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous color combination and design, love everything about it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjoe, die diep pers is pragtig, Erna!!!! Die gestempelde blomme is so mooi en ek hou van die klein blommetjies met die perels en die groot blom is lieflik!!! Die groen van die blare werk so mooi saam met die pers. Die strikkie is tog te oulik!!! baie, baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!