Pagina's

zondag 23 augustus 2015

Stampin'Up! Feest kaartje!

Hoi hoi!

Op de site van Freshly Made Sketches zag ik dat ze daar inmiddels toe zijn aan de 200e sketch! Nu heb ik in het verleden heel vaak meegedaan met deze uitdagingen én heb ik zelfs een half jaar in het DT gezeten dus ik moest natuurlijk wel een kaartje maken voor deze uitdaging!

En het is ook nog eens een hele bruikbare sketch waar je alle kanten mee uit kunt! 

Ik heb er voor gekozen wat designpapier te gebruiken. 
Dat is dan ook gelijk mijn THEMA voor deze week: designpapier!

Dit is mijn kaartje geworden:


(klik voor een vergroting op de foto)

Hierboven zie je goed hoe de laagjes zijn opgebouwd. Het zwarte randje is van nieuw zwart glimmer papier (yummie!)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :-)

Leuk dat je kwam kijken, tot gauw!
 
      
     

9 opmerkingen:

  1. Pretty card! Love all of the texture and detail! Thank you for helping us celebrate 200 at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, al die laagjes. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met al die laagjes. Ik wist het nog geen eens van het zwarte glimmer papier haha, het is inderdaad yummie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel spetterend mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Erna! I love the background you've used but love all the texture on your card! Very pretty! Thanks for joining us for our 200th sketch celebration at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, echt prachtig!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so pretty, Erna! What lovely details...love that wooden sentiment. Thanks for joining our celebration at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is pragtig, Erna!!! Ek is verskriklik lief vir burlap en ek hou baie van die banner wat jy hier gebruik het!!! Al die layering van die pragtige elemente lyk vreeslik mooi!!! Dis regtig pragtig!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!