Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

Stampin'Up! SU-per Challenges!

Hoi hoi!

Het is vandaag FEEST! 

We zijn namelijk toe aan de 100-ste (!) uitdaging van SU-per Challenges!

Is dat niet leuk?? 

Voor een jarige zoon van een vriendin maakte ik dit feestelijke kaartje. 
En voor SU-per Challenges maakte ik even een rondje met het getal 100 er op, dat ik er voor het versturen weer af gehaald heb hoor. De jarige werd namelijk 10, vandaar ook 10 kaarsjes :-)


Hieronder de 'jarige' versie:


Doen jullie ook mee met deze FEESTELIJKE uitdaging?

Ga daarvoor naar het BLOG!

Tot gauw!
      
     

2 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje, met de kaarsjes!
    Met deze kleuren toch een stoere jongens kaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pragtig vrolik, Erna!!! Ek hou van al die oulike kersies!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!