Pagina's

zaterdag 19 september 2015

Beter laat dan niet?

Hoi hoi!

Afgelopen donderdag is er weer een nieuwe uitdaging online gekomen bij SU-per Challenges. Maar ik was er nog niet aan toegekomen om mijn blog berichtje te posten.
Ik heb het druk met heel veel dingen momenteel. Nog één weekje, en dan hoop ik weer meer tijd te hebben voor mijn blog/facebook etc. 

Komende week ben ik nog druk met het voorbereiden voor mijn teamdag die ik houd op zaterdag 26 september a.s. Heel gezellig altijd, maar er moeten voor het zover is, wel wat dingen gebeuren.

Verder heb ik mijn zus nog een higt tea beloofd voor haar verjaardag (die was al in augustus) Maar dat gaan we ook komende week doen. Met nog een party en nog wat dingen die niet het noemen waard zijn, snap je misschien dat het er een beetje bij inschiet....

Maar goed, vandaag heb ik tijd genomen om te laten zien wat ik gemaakt heb.

De challenge was het gebruiken van het nieuwe Gift Bag Punch Board van Stampin'Up! Een heel leuk product, en ik ben er ook nog lang niet meer uitgespeeld. 
Omdat het september is heb ik er een herfst zakje  mee gemaakt.


Het zakje is gemaakt met het "Into the Woods" design papier uit de herfst/winter catalogus.

Hieronder heb ik nog een filmpje voor je van Stampin'Up! waarin je kunt zien hoe het Gift Bag Punch Board werkt:


Een fijn weekend en hopelijk tot snel!
      
     

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n herfstcadeautje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk zakje Erna !
    Ik begrijp het maar al te goed hoor, de drukte, hier is ook steeds van dat !
    Veel succes ermee en af en toe ook genieten he ! Veel plezier met je teamdag en de high tea !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf Erna.....prachtig papier en super leuke kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er wel heel gaaf uit.
    Super leuk hoe je het seizoen hebt verwerkt op deze giftbag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna, wat heb je een leuk herfstzakje gemaakt. Geeft zoveel leuker! Ik merk vaak dat mensen het heel erg waarderen als je er aandacht aan hebt besteed en dat is hier bij jou zeker het geval.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zakje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!