Pagina's

zaterdag 5 september 2015

Een heeeeel GROOT dankjewel!!

Hoi hoi!

Gisteren had ik een geweldige dag! 
Ik heb een mijlpaal bereikt! 

Bij Stampin'Up! kun je punten verdienen met diverse dingen. En daaronder vallen bijvoorbeeld verkoop van de prachtige materialen, of promoties van jezelf of  teamleden. 
Als je 36.000 punten bij elkaar gespaard hebt, heb je de Incentive Trip verdiend!

En gisteren was het voor mij voor de allereerste keer zover, 

IK HEB GENOEG PUNTEN!!!

Wow, wat was ik blij!!
Van mijn Upline (degene waarbij ik ingeschreven sta voor Stampin'Up!)
kreeg ik deze mooie blos bloemen bezorgd, Is dat niet lief???


Dit had ik natuurlijk nooit kunnen bereiken zonder JULLIE, mijn trouwe klanten.
En zonder mijn geweldige team was het ook helemaal niks geworden! 

Daarom een 

HEEL GROOT DANKJEWEL!!! 

Deze bloemen zijn ook voor jullie, al staan ze dan bij mij thuis op tafel :-)

Elk jaar gaat deze trip ergens anders heen. 
Komend jaar zal het een cruise zijn op de Middelandse zee... 

Ik ga vast een beetje dromen....

Een heel fijn weekend gewenst!
      
     

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Erna en het is je van harte gegund. Heel veel plezier toegewenst. Ik werd deze week ook verrast met een certificate of promotion, naar level Bronze 3. Hoe of wat geen idee, maar altijd leuk deze post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ! Gefeliciteerd Erna ! Lijkt me enig !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt fantastisch, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Baie geluk, Erna!!!! Ek is so bly vir jou!!! Dit klink wonderlik en ek is seker jy gaan 'n fantastiese tyd he!!!! WOW!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Van Harte Erna! Wat een prestatie en dan een cruise....Eerst de voorpret en dan genieten.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dikke proficiat van mij. voor deze geweldige prestatie.
    Keep up the good work!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!