Pagina's

dinsdag 8 september 2015

Stampin'Up! ABC Challenge!

Hoi hoi!

De tweede dinsdag van de maand en dat betekent ABC Challenge!

Nu hebben we een maandje vakantie gehad, en dat is ook te merken aan het aantal bijdragen. 
Ik moet zeggen dat ik er zelf ook weer even in moet komen....

De letter "K" is aan de beurt vandaag. Ankie bedacht het onderwerp KLOK.

Jullie maakten de volgende kaartjes:






Mijn eigen kaartje is er eentje uit de oude doos....
Ik had geen enkele stempel van een klok, ook geen stans of wat dan ook. En in het verleden had SU wel een set met een klok er in, maar omdat die uit de collectie is heb ik die set verkocht!

Hoop dat jullie het mij niet al te kwalijk nemen.... oei oei

Dit is mijn klok kaartje:


Volgende keer is de letter "L" aan de beurt. Gonny koos het onderwerp
Label. Dus maak een kaart met daarop een label, het model van een label als kaart of.... verzin zelf iets leuks! 

Een leuke uitdaging! Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 12 oktober a.s. 
Op 13 oktober a.s. zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Lisbeth, jij mag voor de maand oktober een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "M". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Fijne dag allemaal!



      
     

7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik neem me elke keer voor om mee te doen, maar dan komt het er niet van. Zo stom. Ik schrijf het weer op en wie weet. Moet er iets van SU op zitten of maakt dat niet uit?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan gebeuren! Misschien moet ik de volgende keer een reminder plaatsen kort van te voren... Ik vind het leuk als je iets van SU gebruikt maar het is geen verplichting hoor! Ik vind het al super als er meegedaan wordt! Lieve groetjes Erna

      Verwijderen
  2. Jouw kaartje mag er ook zijn hoor Erna. Leuke kleuren heb je gebruikt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw klok kaartje is ook heel tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het nieuwe thema met de letter is ook leuk. Ik heb mijn kaartje hier staan:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2015/09/label-kaart.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://jolami462.blogspot.nl/2015/09/abc-challenge-erna-l-van-label.html
    Hier staat mijn kaartje weer
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de valreep mijn labelkaart http://kerstindezomer.blogspot.nl/2015/10/niet-perfect-is-ook-goed.html
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!