Pagina's

donderdag 3 september 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge!

Hoi hoi!

En, zijn jullie ook zo enthousiast over de nieuwe herfst/winter catalogus????
Heb je stiekem al een favoriet die je graag zou willen hebben?
Ik ben er nog niet uit wat mijn favoriet is...

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges.
We hebben deze week een sketch voor je. 
En omdat ik nog weinig tijd gehad heb om met mijn nieuwe spulletjes te spelen besloot ik om een kerstkaart te maken met nieuw materiaal.

Allereerst een supergaaf stukje designpapier, de muzieknootjes, wow!
De tekst komt uit de nieuwe set Embesllished Ornaments, een hele mooie set met kerstballen en bijpassende framelits (stansen) maar ik koos de tekst om te gebruiken.
Nog wat touw om de kaart heen, een houten snowflake en zwarte sterretjes van glitterpapier! 
Ik ben dol op glitterpapier :-)

En dan krijg je dit:
(klik op de afbeelding voor een vergroting)
stampinup lovetostamp embellished ornaments tags and labels framelits

Hieronder zie je nog een close-upje, waarin misschien beter de glitter sterretjes te zien zijn:

stampinup lovetostamp embellished ornaments tags and labels framelits

Ga even kijken op het BLOG en doe lekker mee met deze uitdaging!

Tot gauw!

      
     

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk Erna! Ik heb ook nog niet veel kunnen spelen (heb ook nog niet veel in huis helaas), maar dat haal ik vast nog in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Erna....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Erna ! Ik heb de schets ook al uitgeprint om er mee aan de slag te gaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    dit is echt een supermooie kaart! Ik zag hem al tussen de anderen staan en deze is mijn favoriet!
    Ik ben bang dat er een bestelling aan komt. Even mijn spaargeld tellen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is absoluut pragtig, Erna!!! Die musiekpapier is so mooi en ek is mal oor die goud saam met die wit en swart!!! Die sneeuvlokkie lyk baie mooi saam met die koort strikkie en die drie swart sterretjies rond die prentjie pragtig af!!! Baie mooi!!!
    Geniet die Vrydag en die naweek!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!