Pagina's

woensdag 23 september 2015

Stampin'Up! Thanks!

Hoi hoi!

Vanochtend was ik bij Ria, om een workshop te geven. Voor de gasten maakte ik een kadootje met het Gift Box Punch Board. Een klein doosje met daarin een mini Rittersport.
Op het doosje maakte ik een labeltje met een gestempeld en geponst eikeltje. 

Eindelijk kan ik dus weer eens iets laten zien :-)

lovetostamp stampinup

klik op de afbeelding om het nog beter te zien....

lovetostamp stampinup

Komende zaterdag houd ik een dag voor mijn team. Dus ik ben druk met de voorbereidingen daarvoor. De swaps zijn gemaakt, de workshop projecten zijn bedacht en de laatste dingen worden geregeld. Jullie krijgen natuurlijk wel foto's te zien van deze dag. maar daarvoor moet je dus nog eventjes wachten :-)

Fijne woensdag nog! 

      
     

1 opmerking:

  1. Leuke presentjes ! De ABC challenge ... ik was hem bijna vergeten . Ik probeer nog iets te bedenken . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!