Pagina's

vrijdag 25 september 2015

Stampin'Up! Totally Technique!

Hoi hoi!

Vandaag heet ik je welkom bij de maandelijkse Bloghop van:


Elke maand maken wij een project met een Techniek en kun je langs onze blogs hoppen om de projecten te bekijken! 

De eerste techniek die we gebruikt hebben is watercolor op een pre-embossed kaartje.
Dat kan embossen met embossingpoeder zijn, of met een embossingfolder.

Voor mijn kaart heb ik gekozen om een achtergrond stempel met versamark op watercolor papier te embossen. Daarna heb ik met een aqua painter en soft suede inkt het papier "gekleurd" 
Ik kreeg daardoor verschillende tinten bruin. Het effect is eigenlijk heel leuk!

(click to enlarge)

Daar heb ik weer twee mooie bladeren op bevestigd en zo is deze herfstkaart ontstaan.


Eigenlijk houd ik best wel van de herfst, jullie?  De kleuren van de bomen zijn zo prachtig, 
en een beetje wind vind ik ook heerlijk! De regen mag dan lekker 's nachts vallen, dat dan weer wel, haha.

Hieronder een lijstje van het design team van Totally Techniques:


voor een bezoekje aan het volgende blog klik je op de button hieronder:


Ben benieuwd wat jullie van deze hop vinden, laat je het weten?

Fijne dag!!
      
     

12 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Erna ! I love the purple touch !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love it! You've used my favorite stamps to create a beautiful card. Great background and fantastic design!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, Absolutely Stunning card I'll be casing it for sure, your painted background turned out perfectly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Erna. Ik houd wel van waterverf techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh la la....loving this background!!!! WOW very nice Erna!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ! Ik denk dat je op mijn blog ook wel ziet dat ik hou van de kleuren van de herfst .( Maar niet van de regen en de kou !! ) Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, I am loving the effect you created in the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just gorgeous!!! I LOVE the purple and the dots lining the card. I want this one. Hugs from Shelagh.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the purple....this card is fabulous. I may hav eto make one of my own. Hugs from Shelagh.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wood and leaves make such a beautiful pair. Perfect Erna!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!