Pagina's

vrijdag 16 oktober 2015

Stampin'Up! Countdown for Christmas Part #1!

Hoi hoi!

Vandaag start ik met een Countdown for Christmas!!

10 weken lang krijg je van mij elke vrijdag een project te zien waarbij ik een filmpje maak zodat je het project ook zelf kunt maken.

Vandaag Part #1

Een "venster" kaart. Dit is de voorkant:


En dit is de binnenkant:


Je hebt hiervoor nodig:

Cardstock voor de basiskaart: 30,5 x 13cm
Rillen op 9 - 10.5 - 19.5 - 21 - 30cm

Een stukje wit: 8,5 x 12,5cm voor de binnenkant

Een stukje blauw: 8 x 12 cm
Een stukje wit: 7,5 x 11,5 cm 

Papier om het raampje en de slee uit te stansen
Een stempelset en inkt naar keuze. 
Ik heb de set Happy Scenes gebruikt.

En dan hier het filmpje waarin ik uitleg hoe je deze kaart maakt:


Fijne dag en tot snel!
      
     


7 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke versie van de dioramakaart, super leuk!
    Ben benieuwd met wat voor leuks je volgende week komt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Erna....ik heb net je filmpje bekeken....erg leuk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n pragtige en baie spesiale kerskaartjie, Erna!!! Baie mooi gedoen!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi zeg, deze speciale kaart. Wat een leek verrassing zo binnenin.
    Groetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!