Pagina's

vrijdag 23 oktober 2015

Stampin'Up! Countdown for Christmas Part #2!

Hoi hoi,

Vandaag al weer de tweede week van mijn countdown for Christmas!

Vandaag heb ik een doosje voor jullie waarbij ik het designpapier zelf gemaakt heb met behulp van stempels. Ik heb een vel Whisper White helemaal vol gestempeld met de kerststerren uit de set Reason for the Season. Vervolgens heb ik daar vierkantjes van uitgesneden en die op het doosje geplakt. 



Met de Festive Flower Builder Punch heb ik de bloem bovenop gemaakt.


Hieronder de video hoe ik het doosje gemaakt heb:



Fijne dag!


      
     

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi feestelijk doosje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is PRACHTIG!!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi doosje Erna ! Tof dat je je eigen papier hebt gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Erna....de bloemen zijn heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lyk pragtig, Erna!!! Die blom bo-op is so lieflik!!!! Baie mooi gedoen!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!