Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Stampin'Up! Countdown for Christmas Part 3#

Hoi hoi!

Ook vandaag heb ik natuurlijk voor jullie een projectje en filmpje voor mijn Coiuntdown voor Christmas! Vandaag een redelijk makkelijk en snel kaartje. 
Als je veel kerstkaarten nodig hebt, dan is dat misschien een optie :-)

Ik heb ook bij dit kaartje gebruikt gemaakt van sponsjes, je kunt daar zulke leuke effecten mee krijgen!
Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb:

flurry of wishes lovetostamp stampinup stampin up

En hieronder het filmpje waarin je kunt zien hoe ik het gedaan heb.
Veel plezier met kijken!



Fijne dag nog!


      
     

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw, dit is zo mooi! Hele mooie kleuren en de overloop van de kleuren met de sponsjes ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje en een leuke techniek. Het geeft mij meteen nieuwe ideeen :-)
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dit was so lekker om jou video te kyk en jou stem te hoor, Erna - ek kon die Nederlands baie goed volg!!!! Baie dankie vir die tyd en moeite om die video te maak!!! Jou kaartjie is so pragtig!!! Die kleure waarmee jy gewerk het is lieflik en ek hou van die silwer strik!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk idee voor een kerstkaart ! Bedankt voor het toffe filmpje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Erna....ik heb net je leuk filmpje bekeken....prima uitleg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje, prachtig met gebruik van de embossingpoeder.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten op je blog en superleuk die filmpjes erbij met je duidelijke uitleg, deze kaart ga ik zeker proberen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!