Pagina's

dinsdag 20 oktober 2015

Stampin'Up! gaat naar de KreaDoe!

Hoi hoi,

Volgende week is in de Jaarbeurs in Utrecht weer de KreaDoe, een mega grote en leuke creatieve beurs! Stampin'Up! staat daar ook met een stand en elke dag kun je diverse workshops volgen bij demonstratrices op de stand.

Ik sta er zelf op donderdag, en mag vijf kortingsbonnen weggeven! 
Met deze bon krijg je ook nog een gratis SHOPPER die je op de beurs kunt ophalen.




Wil jij kans maken op een bon? Laat dan even je reactie achter onder dit bericht! 
Morgen laat ik weten wie de gelukkigen zijn!

En natuurlijk hoop ik ook jou daar ze zien, gezellig om je te ontmoeten!

Een sneakpeak van de workshop die je bij mij kunt volgen:




Fijne dag nog!!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Veel plezier !! Veel te ver voor mij !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes!!!
    Ik ga dit jaar niet...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me leuk, ik ben nog nooit op de KreaDoe geweest! Succes in ieder geval, vast leuk, maar ook heel druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou graag bij je komen kijken, dus ja ik ben in voor een kaart.
    Hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ek wens ek kon daar wees, Erna!!!! Geniet dit!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!