Pagina's

maandag 5 oktober 2015

Stampin'Up! Match the Sketch

Hoi hoi!

Na een best wel drukke Septembermaand, had ik nu eigenlijk voor het eerst weer eens tijd om een leuke challenge te zoeken en gewoon lekker te freubelen. 
Eén van mijn favoriete challenge blogs is Match the Sketch
omdat ik sketches echt super vind om mee te werken!

Er stond weer een leuke klaar en na wat proberen en denken kwam ik op onderstaande kaart uit.
Ik heb een vierkant van heel dun papier gemaakt. Daarop de voorkant van de kaart gesponst. 
En vervolgens de vierkantjes die in het midden moesten komen gestempeld.


Het woordje "peace" is geëmbost met goud embossingpoeder.

Dat kun je op deze foto misschien iets beter zien:

En gelijk deze nieuwe stempelset kunnen proberen. Die bomen zijn echt geweldig!

Tot gauw! 

      
     

4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart !
    Mooie stempels !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je achtergrond is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ui…die ist ja mal schick geworden, gefällt mir! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny von http://stampinwithfanny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!