Pagina's

donderdag 1 oktober 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge!

Hoi hoi!

Deze week is 'mijn' team weer aan de beurt voor SU-per Challenges!
We hebben een kleurenuitdaging voor je!
Ik zelf vind dat altijd lastiger dan een sketch, daarom is het ook een echte uitdaging geworden!

Ik heb die leuke sneeuwpopjes er maar eens bij gepakt. Die lagen nog steeds te zweten in hun stempeldoosje omdat ze er nog niet uit geweest waren, haha.

Er is ook een bijpassende set framelits bij, zodat je alle vormpjes uit kunt stanzen als je zo lui bent als ik... want je kunt ze ook best knippen hoor ;-)

Maar dit is mijn kaartje geworden:


Eerst had ik het woordje "snow" in zilverkleur gedaan maar dat viel helemaal weg. Vandaar dat ik het nu in zwart glitterpapier gedaan heb... Je kunt wel zien dat de sneeuwpopjes blij zijn he 

Doe je ook mee met deze challenge??

Fijne dag!
      
     

3 opmerkingen:

  1. Mooi, Erna! Krijg al bijna zin in de winter, hahaha!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf, Erna. Ik moet er ook nodig mee beginnen. Ze zijn zo leuk. Binnenkort even meer tijd, dus dat komt goed....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!