Pagina's

donderdag 15 oktober 2015

Stampin'Up! SU-per Challenges

Hoi hoi!

Vandaag weer een nieuwe challenge op SU-per Challenges. En weer een favoriete voor mij: een sketch! Heerlijk! 
Ik maakte een kerstkaartje (hoe kan het ook anders) en wilde de voorkant van de kaart embossen met die leuke snowfall embossingfolder. 
Heb ik hem verkeerd om geĆ«mbost. 
Maar, omdat ik aan de binnenkant ook al een inleg geplakt had kon ik de kaart niet omdraaien. Achteraf dacht ik, eigenlijk ook wel leuk zo.. toch??

Dit is mijn kaartje:

stampinup lovetostamp snowfall embossinfolder flurry of wishes

Als je op de foto klikt wordt hij vergroot en kun je het beter zien.

Kijk ook even op het BLOG en doe lekker mee! 

Fijne dag en tot morgen!
      
     

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het niet storend Erna....kan ook op deze manier. Het is een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan prima toch! Ik vind het resultaat leuk. Dit 'verkeerd' embossen heeft tegenwoordig ook alweer een naam: debossen. Dus hartstikke hip bezig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna, hij is leuk! En ook andersom kan het prima. Miranda zegt het al: debossen, hahaha. Voor elk probleem een oplossing.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou kaartjie is pragtig, Erna en ek hou van die embossing so 'verkeerd' om!!! Die kleure is so mooi en ek hou baie van die koort en die hout sneeuvlokkie!!!! Bie mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!