Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Stampin'Up! WCMD kaartjes

Hoi hoi,

Afgelopen 3 oktober was het World Card Making Day. 
Wij, van team Stempel Mee, hadden op onze Facebookpagina drie (gratis!) workshops voor jullie.

Mijn eigen workshop heb ik natuurlijk al gemaakt, maar afgelopen week ben ik ook nog even gaan zitten voor de workshops van mijn collega's.

De workshop van Krista was een Z-fold kaart en ik sponste een kaartje met oranje en geel tinten. 
Daarop stempelde ik in zwart deze stempel

Aan de binnenkant maakte ik ook nog een kaartje waar ik een tekst op stempelde:


Vervolgens ging ik aan de slag met de cris cross kaart van Mariska, en gebruikt daarvoor dat mooie design papier uit de herfst / winter catalogus. Dara is een bijpassende stempelset bij, waarmee ik het kaartje aan de binnenkant bestempelde en het gewei in het rondje op de voorkant.


De sterretjes op het kaartje binnenin zijn met goud geëmbost alleen zie je dat jammer genoeg niet op de foto


Morgen ben ik er weer met een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges.

En vrijdag.... ben ik er met iets speciaals! 

Houd mijn blog dus in de gaten :-)

Fijne dag!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Een apart modelletje maakt een kaart al zoveel leuker. Ik doe het veel te weinig eigenlijk, want een vierkante kaart is zo lekker snel en makkelijk! Het gesponste gedeelte op je eerste kaart vind ik heel mooi, prachtig silhouet zo. Mooi hoe je bij de tweede kaart het binnenste gedeelte zo mooi hebt laten aansluiten bij het dessinpapier! Erg leuke kaart ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer allemaal erg leuk uit ! mijn voorkeur gaat uit naar de onderste, helemaal stijlvol
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laat ons vandaag weer 2 fantastische kaartjes zien. Ze zijn heel verschillend, maar dat maakt deze hobby dan ook tot onze hobby denk ik...
    Ik ben heel benieuwd wat je vrijdag voor ons in petto hebt. Nog 2 nachtjes slapen....

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUpermooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjoe, albei hierdie kaartjies is so mooi, Erna!!!! Ek hou van die lieflike sponging op die eerste kaartjie met die baie mooi Kerstoneel - dit lyk pragtig saam met die musiekpapier!!!! Die tweede kaartjie is net so mooi en die papier wat jy gebruik het is regtig pragtig!!!! Regtig besondere kaartjies, Erna, ek hou baie daarvan!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!