Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Totally Technique Challenge

Hoi hoi!


Vandaag is het de laatste vrijdag van de maand en dan hebben we met het team van Totally Techniques een bloghop. Vandaag staat in het teken van sponging!
Ik heb cirkels op een kaart gesponst, met behulp van een eigen gemaakte mal. Met cirkelponsen heb ik rondjes geponst en daar doorheen met sponge daubers diverse kleurtjes op de kaart gemaakt.

Dit is mijn kaartje geworden:
(klik voor een vergroting)

wat fellere kleurtjes dan ik normaal gebruik, maar dat vond ik voor deze kaart wel leuk


Hier zie je de mal die ik gebruikt heb:


En voor nog meer inspiratie volg je lekker de bloghop! 


Erna Logtenberg (hier ben je nu)



Fijne dag, en vanmiddag volgt mijn Part #3 van mijn Countdown for Christmas!


      
     

9 opmerkingen:

  1. Serieus leuke kaart! Ik houd wel van de felle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How cool!!!! I haven't thought of sponging like that before!! Looks totally awesome!!!!! Thanks for sharing -- can't wait to try it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love it! Fantastic sponging technique to get the shading just perfect. Love the colors and the fun design! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw je kaart is supermooi zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it, what a fabulously happy card with all those beautiful circles, I'm casing this one for sure, awesome job Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing card Erna, fantastic idea how you sponged the circles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is fabulous!!! Your shading is really awesome. The white on white with all those great colors really stands out.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!