Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

World Card Making Day!

Hoi hoi!

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat het vandaag World Card Making Day is.
Wij van Stempel Mee hadden op onze Facebook Pagina vandaag dan ook een quiz en drie leuke workshops voor de bezoekers. 
(Ken je onze pagina nog niet? Kijk dan hier en geef ons een like!)


De workshop die ik had voorbereid was een kaartje met venster dat je rechtop kan zetten.

Ik heb er ook een filmpje bij gemaakt, dat snel op YouTube zal staan (maar dus ook op Facebook te vinden is!).

Dit is mijn kaartje geworden:

lovetostamp stampinup butterfly basics stampin up scallop circle punch

Hebben jullie ook nog iets bijzonders gedaan vandaag met World Card Making Day??

Ik ben heel benieuwd!

Fijn weekend nog!
      
     

4 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder model, heel mooi! Ik heb gisteren ook lekker geknutseld, heel de dag. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Erna. En nee ik heb geen kaartje kunnen maken helaas. Ik schreef ergens anders al dat ik die dag heb uitgesteld ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW this card is beautiful and such an unusual way of opening! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!